środa, 5 sierpnia 2015

  Wreszcie przyszedł czas na uwielbiane przez nas Oreo!


                          

Reklamujące się już od jakiegoś czasu Oreo w białej czekoladzie, niezmiernie przyciągnęło naszą uwagę. Dlatego też szukaliśmy go w internecie, w sklepach, na targach... co nie było łatwym zadaniem.
Po pewnym czasie zrezygnowaliśmy jednak z poszukiwań- które i tak nie odniosły zamierzonego efektu- i zdecydowaliśmy się na zakup Chocolate Creme Oreo. Od razu możemy powiedzieć, że nie żałujemy!





Fantastyczne nadzienie z przepysznym ciastkiem to naszym zdaniem idealne polączenie, zasługujące na jak najlepszą opinię. Czekoladowy krem, aż rozpływa się w ustach. Zwykle, szare i nudne ciastka nawet nie mogą równać się z czekoladowym Oreo! Produkt ten na pewno wpiszemy na listę naszych ulubieńców.

A może macie jakieś propozycje dotyczące naszych kolejnych postów? Widzieliscie jakieś nowinki i chcecie, abyśmy je przetestowali? Piszcie w komentarzach!


7 komentarzy:

  1. Nigdy nie jadłam klasycznych oreo, a co dopiero mówić o czekoladowej wersji. :D Niemniej obie kuszą i z pewnością jak znajdę to kupię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam je, ale jeszcze nie jadłam. Mam nadzieję, że będą lepsze dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za klasykami nie przepadam.. No ale krem czekoladowy w czekoladowych ciachach.. No chyba to nie może być niedobre ;) Trzeba spróbować, zostałam namówiona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi posmakowały i na pewno wrócę do nich nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam je i w sumie mam nadal.
    Dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. W klasycznych nie smakuje mi krem, ale czekoladowy? Jak dla mnie choć nie idealny, jest lepszy ^^ będę wracać o oby zagościły na półkach na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń