wtorek, 16 czerwca 2015

Kinder Happy Hippo

Kolejną nowinką którą chcemy wam przedstawić są małe batoniki Kinder Happy Hippo , jest to drugi produkt który przywieźliśmy z Berlina . Do kupna tego produktu przekonała nas nie tylko znakomita firma Kinder ale również niespotykany dotąd kształt i wygląd batoników .


W jednym opakowaniu Happy Hippo znajduje się 5 oddzielnie pakowanych małych batoników hipopotamków . W wafelkowym hipopotamku  krem czekoladowo -orzechowy oraz puszysty krem śmietankowy , a to wszystko drobinkach słodkiego kakao .Cały produkt wazy 135 gram i w Niemczech kosztuje 4 zł jest dostępny w wielu sklepach .W Polsce sporadycznie można go spotkać na bazarach , rynkach i festynach  cen to około 10 zł .


Jak zawsze firma Kinder stanęła na wysokości zadania i stworzyła pyszna przekąskę .Ten mały słodki hipopotamek bardzo przypadł nam do gusty . Krem którym jest on wypełniony jest naprawdę pyszny ! Jedynym minusem tego produktu jest to ze tak szybko się kończy ....:) Mamy nadzieje tylko na to ze produkt jak najszybciej zagości na Polskie pułki .

 JUŻ W TA SOBOTĘ PRZYGOTUJEMY DLA WAS COŚ SPECJALNEGO Z OKAZJI DNIA OJCA !!




12 komentarzy:

  1. Nigdy ich nie próbowałam, a bardzo chciałabym! Jedliście może wersję choco tych hipciów? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( pewnie tez sa pyszne <3

      Usuń
  2. Jak byłam mała to mama mi to zawsze przywozila z niemiec , pyszności !;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest totalnie nie fair że nie ma tego w Polsce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uważamy ! Kinder wszystko ma pyszne !

      Usuń
  4. Haha ale to świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają:) widziałam je w sklepie nie kupiłam ze względu na cenę bo sądziłam,że nie warto,ale widać myliłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam jak byłam mała, z chęcią przypomniałabym sobie ich smak, kiedyś bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można to kupić w auchanie przed świętami

    OdpowiedzUsuń