czwartek, 25 czerwca 2015

Dziś przychodzimy do Was z nieznanymi nam wcześniej Skittles'ami . Kupiliśmy je w Pradze .

Znaleźliśmy dwa, nowe rodzaje tych cukierków. Jedne z nim mają niebieskie opakowanie, a drugie fioletowe. Kupiliśmy je za około 1,5 zł. Każda paczka ma 38 g, więc starcza na jednorazową przekąskę.
Skittles w niebieskim opakowaniu są, naszym zdaniem, dużo lepsze od normalnych. Tak jak każde cukierki zachwycają kolorami, ale najlepsze jest to, że po ich przegryzieniu czuć lekki, cytrusowy posmak. Idealnie komponuje się to z nadchodzącym latem. Ta paczka była pyszna i została zjedzona w rekordowym tempie.



Cukierki z fioletowego opakowania trochę nas rozczarowały. Okazało się, że ich smak niewiele się różni od znanych nam wszystkich czerwonych Skittles'ów. Oczywiście nie znaczy to, że słodycze te były niedobre, lecz spodziewaliśmy się czegoś lepszego.



 A czy Wy mieliście okazje ich spróbować? Może znaleźliście jeszcze inne produkty tego producenta?



7 komentarzy:

  1. Czerwone Skittles to moje ukochane cukiereczki! :D Zazdroszczę niesamowicie, że mieliście możliwość spróbowania i innych smaków. :< Mi zostają jedynie sklepy internetowe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioletowe były kiedyś dostępne w Polsce, pamiętam, bo były (jak dla mnie) znacznie lepsze od zielonych (fe) i czerwonych. Tęsknię za nimi...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja mogę się bez nich obejść. Do tych naszych, czerwonych nigdy mnie nazbyt nie ciągnęło :)

    Fajnie jednak, że mają kilka wariantów smakowych! I szkoda.. Szkoda że niestety nie są (jak wszystko co dobre!) dostępne w Polsce :(

    Zawsze cieszę się, gdy tu wchodzę. Tyle inności i nowości. Cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nam baaardzo miło ! Dziekujemy :)

      Usuń
  4. Ja już nawet nie pamiętam, jak smakują czerwone. :D wiem tylko, że dobre były, więc może i te by mi podpasowały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz je widzę, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń